Ondervindt u problemen met onze website?

Ons platform is geoptimaliseerd om te werken op de meest voorkomende systemen. Het kan zijn dat het platform niet correct werkt op uw systeem. Hieronder volgen een aantal mogelijkheden die eventuele problemen met ons platform kunnen verhelpen.

Mogelijkheid 1: Problemen met de tijdelijke Internet bestanden.

Wanneer u gebruik maakt van het Internet, worden er tijdelijke bestanden op uw computer opgeslagen. Het kan voorkomen dat deze tijdelijke bestanden fouten bevatten (corrupt raken). Hierdoor kan het voorkomen dat een website niet goed functioneert.

Wat kunt u doen?

Verwijder de tijdelijke Internet bestanden. Door uw browsergeschiedenis en tijdelijke Internet bestanden te verwijderen zorgt u ervoor dat uw browser, bij een volgend bezoek aan de website, alle gegevens opnieuw ophaalt.

Klik hier om per browser de werkwijze hiervoor te achterhalen.

Let op! Na het verwijderen van uw tijdelijke Internetbestanden, dient u de browser te sluiten en opnieuw te openen. Vervolgens dient u weer op onze website in te loggen. Zorgt u er voor dat u uw inloggegevens bij de hand heeft.

Mogelijkheid 2: Download een (nieuwe / andere) browser.

Doordat iedere computer i.c.m. software weer anders kan reageren, kunt u ervoor kiezen een andere Internetbrowser te gebruiken / downloaden. Binnen Microsoft worden veel problemen met de nieuwste Internetbrowser Edge (en zijn voorloper Internet Explorer 10 / 11) gemeld. Wilt u een andere Internetbrowser downloaden, dan raden wij Firefox (van Mozilla) of Chrome (van Google) aan. U kunt deze downloaden door op de link van de browser te klikken.

Let op! De (nieuwe / andere) browser heeft uw inloggegevens (mogelijk) nog niet opgeslagen. U dient (waarschijnlijk) in te loggen. Zorgt u er voor dat u uw inloggegevens bij de hand heeft.

Mogelijkheid 3: Bovenstaande heeft niet geholpen.

Het kan zijn dat de aard van het probleem ergens anders zit. In dat geval willen wij graag proberen het probleem te reproduceren. Om dit te kunnen doen zijn wij wat informatie van u nodig. U kunt ons voorzien van deze informatie door ons support formulier in te vullen. Wij zullen dan zo spoedig mogelijk uw probleem in behandeling nemen.